vårbild.jpg

Vårkonsert:

Tid: 10 juni, klockan 16:00-17:00                                                                                                                           Plats: Ersta kyrka (Erstagatan 1 C, 116 28).

Biljetter köpes i dörren.
Pris: 150 kr,
reducerat 100 kr (pensionärer, studenter, barn under 12 år).                                                                          Dirigent: Malin Strömdahl
------------------------------                                                                                                                                                    Äntligen ljus och värme i vår huvudstad! Kom och fira in våren tillsammans med Stockholms universitetskör! Vi kommer att bjuda på somrig musik från svenska och nordiska kompositörer som bl.a. Hugo Alfvén, Gunnar Eriksson och Jaakko Mäntyjärvi, men också sjunga melodier från internationella kompositörer så som Jake Runestad och Zdravo Marijo.

Varmt välkomna!